שאלות ותשובות

לאחר סיום ההזמנה, הן במוקד המכירות והן באתר, נשלח מייל וסמס על מצב ההזמנה וכך גם על כל שינוי בהזמנה לאחר מכן. מומלץ לבדוק גם בספאם, לפעמים זה מגיע לשם.
מסמכי הנסיעה נשלחים עד ערב לפני הנסיעה. בכל מקרה, ניתן להגיע לשדה התעופה גם עם מסלול הנסיעה (itinerary) העדכני שנשלח למייל. מומלץ לבדוק גם בספאם, לפעמים זה מגיע לשם.
אישור מלון מול הספקים בחו"ל לוקח עד 72 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר קבלת התשובה נעדכן במייל ובסמס. במידה והחופשה היא ליומיים הקרובים, אנו עובדים על תשובה במהירות האפשרית.
נציגי האתר מטפלים מול הספקים וחוזרים במהירות האפשרית בסמוך למועד ההזמנה, במייל או בהודעת סמס. מומלץ לבדוק גם בספאם, לפעמים זה מגיע לשם.
שינוי שם, תאריך, יעד או מלון, מותנה באישור הספק וכרוך בתשלום, התשלום נגבה על ידי הספקים השונים בתוספת דמי טיפול. לבירור שינוי מצ"ב לינק לשירות הלקוחות שלנו.
ניתן לבטל הזמנות לפי חוק הגנת הצרכן, לאחר ימי החוק דמי הביטול והסכום משתנה ותלוי בחוקי הכרטיס ובספקים השונים. לבירור ביטול מצ"ב לינק לשירות הלקוחות שלנו.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
ניתן לפנות לפניות הציבור שלנו ואנו נטפל מול נותני השירות.
ניתן לבצע ביטוח רפואי בחברת הביטוח הראל.
ניתן לברר על ביטוח ביטול בלינק הבא.
מידע כללי ניתן למצוא באתר משרד הבריאות. באתר זה מתפרסמות גם שאלות ותשובות על התהליך.
במידה והוזמנה כבודה, משקל המזוודה המותר יופיע בכרטיס הטיסה שנשלח למייל. המשקלים משתנים בהתאם לחברות התעופה, בדרך כלל 20-23 ק"ג לבטן המטוס וטרולי של 5-8 ק"ג תלוי בחברת התעופה. מומלץ לברר באתר של חברת התעופה המופיעה במסלול הנסיעה.

קיל דיל מבליק תיירות וטכנולוגיה בע"מ
רח' המסגר 9 תל אביב, 6777658